Berättelse!

Hejsan! Jag håller på med min berättelse och tänkte dela med mig av "början" till er :)



Allt började så bra. Han var en sådan där kille som alla bara älskade. En sån där som var så himla snygg. Alla tjejer ville ha honom för han var skolan snyggaste kille. Jag fick honom. Så vad kunde gå fel?

 

En så lätt fråga som var så svår att förstå för tre månader sedan, Vad kunde gå fel? Jag hade aldrig oroat mig för något, för jag var helt fast i förtroendet om att han verkligen älskade mig. Det kändes ju som så efter allt han skrev till mig och sa. Men tydligen var kärleken för svår att förstå.  Allt som till en början blev min högsta dröm som slog in slutade med ett tragiskt slut med mycket sorg. Nu ska jag berätta för er hur detta startade


Så! det var typ början men jag har skrivit mycket längre på den, men det kanske blir för mycket text att lägga in ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0