Fixar mig..

Hej hopp! Jag ska börja fixa mig nu för att sedan möta upp mamma i handen. När jag kommer hem ska jag börja planera inför mina små träningar som jag ska börja med. Jag är verkligen supertaggad!
Jag läser massor av "LIV OCH HÄLSA" tidningar för att få insperation, läser en del på internett oxå. Det ska bli sjukt kul att få komma igång eftersom att min kondition börjar bli rätt kass :/...

btw.. Vet någon vart man kan köpa vattentäta MP3 spelare och hur mycket dom kostar? Skulle behöva en :).



Nu blir det slut på det goda ;) haha!

Kommentarer
Postat av: meli

sv: Tack så hemskt mycket! :D Härligt, samma här!

Åh vad kul att du tycker det, tack! Jag tycker det är minst lika kul att svara på allt! :D

2011-08-15 @ 16:59:23
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0