Kanske ny design imorgon!!

Hejsan svejsan!

Imorgon kanske det blir ny design för mig :) Gashhhh hoppas verkligen för jag har versta idéerna!
Hur som helst så måste Linn svara ifall det går att jag kommer över imorgon och ifall vi kan fixa det och sånt..

Btw!! Nu börjar det bli ganska sent så jag ska nog börja lägga mig så jag är lite van tills när skolan börjar igen! Det känns som att jag slutade skolan för 2 veckor sedan..
 Det känns rätt frustrerande när jag tänker på det, jag får nästan panik, haha! Men samtidigt blir det ju bara närmare tills nästa sommar!... Okej.. njaa det var kanske inte den bästa peppningen ;)


Kommentarer
Postat av: meli

sv: Tack söta du :D

2011-08-17 @ 22:59:49
URL: http://mmeeli.se
Postat av: linn'

Hej gumman! ♥

Tack för kommentaren, man blir alltid så glad när man loggar in och ser nya kommentarer. Okej, hihi. Då börjar jag också med frågorna imorgon, hoppas jag hinner klart med designen tills dess då.

Men på tal om din design, såklart jag hjälper dig! Messa mig imorgon när du vaknar så kan vi prata mer om det! Förresten kan vi ut och springa imorgon? Du vet har hämtat mina joggingskor från mamma nu och mitt headset (som funkar bra) så då kan vi ut och springa! Kanske likadant som vi gjorde sist eller på något helt annat sätt? Men du får vara berädd på mitt tempo, du vet.. haha! Vi hörs imorgon, messar din när jag vaknar också så får vi se vem som messar först!

Pussar :')<3333333333333333333333333333333

2011-08-17 @ 23:33:54
URL: http://looppans.blogg.se/
Postat av: linn'

Okej, låter grymt! :)

Men bara så du vet är jag inte själv hemma :( Pappa är typ förkyld och Veronica vet jag inte.. Hehe. Men messa mig en bokstav när du är på gång så kommer jag och möter upp dej! Pussar :)<3

2011-08-18 @ 10:24:30
URL: http://looppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0