Rolig dag!

Hejsan :D!

Idag har det varit en superbra dag! Först åte jag ju till skolan men var bara där i en timme ungefär :) Vi fick reda på våra scheman och vad vi ska göra nu den första veckan :)..

SEN gick jag och Ellen till "fågelgungan" (typ en lekpark) och barnslade oss :)), efter det så gick vi till Rebecka Pålsson och frågade henne om hon ville vara med oss, då svarade hon att hon skulle åka till centrum med Linn men att vi gärna fick hänka..

Efter centrum åkte vi alla 4 till en skola och gjorde lite roliga saker, men detbästa var att jag tog med min kamera :) Nu delar jag med mig av dom :)

















































Tog ännu fler bilder men det blir för alldeles för mycket ;) Men kan lägga upp fler om ni vet :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Roolig dag! :D<3

Länktar tills vi träffas :* <3

2011-08-22 @ 18:59:05
URL: http://johannawsjolund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0