Sista dagen i frihet!

Fast ja, rymmer väl snart t helgen igen ;)
                                                                                                                                                                          

Hur som helst så ska jag börja fixa lite saker tills imorgon, som att kolla så väskan jag ska ha är tom eller kolla så jag verkligen har mina nycklar samt kolla kläder och sånt :) . Sen hade jag tänkt fixa mina tånaglar, vi få se om jag hinner ;) Annars hör jag väl av mig om det händer något! Pussar!;**



Jag↑ igår då jag inte kunde somna riktigt x))


Kommentarer
Postat av: meli

sv: Aw, kul att du tycker det (a)

2011-08-21 @ 21:51:59
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0