10 sanningar om mig!

Nu tänkte jag skriva 10 sanningar om mig själv och om ni kan den sanningen så får ni poäng som ni ser efter själva sanningen och sen kan ni plusa ihop era poäng för att se hur väl ni känner mig :) Puss! p= poäng

1. Jag blir lätt sur och förbannad (2p)
2. Jag blir lätt avundsjuk (1p)
2. Jag gillar att fästa mig vid en kompis så jag vet att det alltid är vi (1p)
4. Jag är envis (2p)
5. Mitt favorit godis är super sura eller jätte salta (3p)
6. Jag föredrar ugnspannkaka framför pannkakor (3p)
7. Min favorit färg är vit(2p)
8. Jag sover med gossedjur (3)
9. Jag suger på att kasta frisbee (3p)
10. Jag blir skit rädd för skräckfilmer just efter att jag kollat på dom och blir helt stel och kan knappt gå upp själv till mitt rum (2p)

Resultat:
1-5 poäng- Du känner mig inte ;)
6-10 poäng- Du känner mig ganska bra :)
11-18 poäng- Du känner mig mycket bra :D
19-22 poäng- Grattis, du och jag är nog bästisar :DD♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0