Detta fick jag i julklapp!

Nu har jag fotat allt jag fick i julklapp av familjen, vännerna och släkten, detta fick jag:

Av mina kompisar:

Av Maggie- Lacoste parfym♥


Av Linn- Stickad tröja, earcuff, sminkborste, kajalpenna, nagellack och lösögonfransar♥

Av Johanna- earcuff, lösögonfransar och hårklämmor♥

Av nelly- neccesär, blått läppglans, rosa läppglans, nagellack och dubbelring♥

Av Nathalie- chokladtomtar och örhängen♥
Av min brorsa:


Av Oskar- örhängen (fejktöjningar), Mascara, eyeliner och nagelstickers♥
Av mina föräldrar:

-beyonce's parfym
heat rush♥

-Handkräm♥

-Mystofflor♥

-Bodylation♥

-Twilight box innehåller: Twilight, New moon och Eclipse♥

-Duschkräm♥

Av mamma o pappa- 2000:- Av farmor o farfar-1000:- Av morfar- 1000:-

- Skinnbyxor♥♥

-Pyamas shorts+tröja♥

-Sex and the city box med alla avsnitten♥

- 3 par trosor♥

Är suuper nöjd! tack till alla!


Kommentarer
Postat av: Antonia

Snygga saker :D<3

2011-12-27 @ 13:43:42
URL: http://antonialjungbergs.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hejhej :) vart kan man köpa den där Sex and the city boxen? :D

2011-12-28 @ 15:02:20
URL: http://vitree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0