Detta fick jag i min body-shop-kalender lucka 1-24 !

Detta fick jag i min body-shop-kalender lucka 1-24!
Lucka 1

Volym shampo- ger alltså håret volym :)
Lucka 2

Mascara- ger också volym!
Lucka 3

Borttagningsmedel för ögonmake!
Lucka 4

Duschkräm- perfekt konsistens, gudomlig doft 10/10 (min favorit)
Lucka 5

Handkräm i tubform
Lucka 6

volym balsam- ger volym
Lucka 7

Nagel borste!
Lucka 8

Energi schampo, innehåller viktiga kryddor som gör en lugn!
Lucka 9

Nagelfil!
Lucka 10

Kroppsskrubb, används när man duschar!
Lucka 11

Kropps kräm, typ body lation!
Lucka 12

Mini borste :') (den är typ en decimeter)
Lucka 13

Hårinpackning- för färgat hår!
Lucka 14

Dusch kräm som heter ginger ;))
Lucka 15

5 cm läppglans, världsgod doft!!
Lucka 16

"Milk" handkräm- konsistensen liknar mjölk, återfuktar huden!
Lucka 17

Fot spray, om du har svullnade fötter och sprayar med denna så drar de ihop sig och det luktar supergott!
Lucka 18

Duschkräm med skrubb!
Lucka 19

Läppbalsam som luktar kocosnöt :)
Lucka 20

Fotkräm!
Lucka 21

Hår + kropps olja, gör huden + håret len/mjukt!
Lucka 22

Kroppskräm typ!
Lucka 23

Lugnande energi spray- spraya den på din kudde för att somna lättare, den ska göra dig lugn! :)
Lucka 24

Kroppsbalsam- smörj in dig innan duschen och duscha av dig allting för att sedan vara helt len när du är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0