Har inget att göra så svarar på en del utav Linns frågor!

Vissa utav er kanske minns att jag och Linn Skoglund skrev 100 frågor till varandra som vi sedan skulle svara på i bloggen, iallafall så höll ju inte det så länge så tänkte svara på några nu istället.

1. Vilket är ditt bästa klädköp? Mitt bästa klädköp är nog mina svarta tajta jeans eller mina jeansfärgade jeans för de är så lättmatchade!
2. Favoritbutik? Jag gillar verkligen super många, några utav dem är GinaTricot, Bikbok och H&M där jag handlar mest :)
3. Hur sminkar du dig en vanlig dag? Jag brukar börja med att böja upp mina ögonfransar och sedan applicera mscara och sedan använder jag idomin för att mjuka upp läpparna och sedan kör jag på något läppglans/läppstift och sen är jag klar. Ibland använder jag även consealer.
4. Om du fick en miljon att handla för men bara fick välja en affär att köpa ifrån, vilken butik hade du valt då? Då skulle jag lätt välja Ikea så hela familjen blir glad + så att jag får mitt drömrum ^^
5. Vilket är ditt bästa mode tips till dina läsare? Hitta smink du klär i och följ inte bara massor av trender, orangea läppar är inte alls så snyggt på alla men sitter som en smäck på vissa, hitta din nyans!
6. Hur tycker du man matchar kläderna bäst om man har håret utsläppt? Ha något lätt upptill, som ett vitt slappt linne instoppat i dina favorit jeans. Då får håret synas (bra ifall man lockat det eller fixat det mycket) och det blir super snyggt!
7. Vad fick dig att börja blogga? En sommar dag så var alla mina kompisar bortresta (känndes det som) och jag ville ha något att syssla med tills dom kom tillbaka, sedan tyckte jag att det var så kul så jag fortsatte :).
8. 4 bästa bloggtipsen till dina läsare? 1. Var dig själv, låtsas inte att du kan vara någon annan för det kan du inte! 2. Kom ihåg att visa din personlighet genom dina inlägg, man uppfattar dig genom det du skriver. 3. Lägg upp många bilder, oftas är det dom vi vill komma åt ibland ;) 4. Hitta något intressant DU gillar att skriva om!
9. Föredrar du mobil eller dator (om du måste välja)? Då föredrar jag nog ändå mobil även fast jag bara använder min för att ringa/messa, men den är sjukt viktig för mig just när jag måste få tag i någon :) annars är ju datorn så mycket roligare!
10. Om du fick välja vilket land som helst att åka till vilket hade du valt då? Oj oj oj,svåår fråga, men det blir nog ändå Cypern! Jag har varit där 4 gånger men vill dit igen, och sen igen igen xD
11. Favorit bloggar top 3? vad hemskt att bara få välja 3, men http://linnswe.blogg.se http://littlelovely.blogg.se och http://johannawsjolund.bloggplatsen.se SUPERBRA bloggar♥
12. Vad brukar du äta till frukost? På vardag- mjukt bröd med smör, mjölk. Helg- råstade bröd med skinka/marmelad, ägg(ibland) , Juice/mjölk, flingor och mjölk :D
13. Vilket är ditt favorit-sommar-minne? Oj! Har så himla många, 3 från den här sommaren är när jag fick träffa min bästis Anna från umeå. Hon bodde här och det var sjukt kul en hel vecka! Och sen när jag följde med min bästis Linn och hennes familj till värmland. Vi bråkade lite men gud vilka fina stunder man fick ändå :). Och sen så träffade jag Johanna min brevän och hon var så himla gullig och snäll :')
14. Vad föredrar du att göra en varm, solig sommardag? Sola och bada!
15. Vad föredrar du att göra en regnig, kall sommardag? Sammla ihop vännerna och ha filmmaraton.
16. Ditt bästa barndomsminne? När jag flyttade till stockholm och fick lära känna Linn Skoglund!♥
17. Hur mycket pengar har du just nu? Just nu har jag ca 400-500 kr.
18. Läser du någon känd blogg? Kenzas!
19. Vad brukar du göra om det är dåligt väder ute? Se på film, blogga, sitta vid atorn och ätaa massor!
20. Favorit film? Love and outher drogs & Marley and me & doktor ziivago.
21. Vilken är den snyggaste killen du vet? Amen vilken fråga, BILL♥ Och så en och annan fotbollsspelare!;)
22. Favorit låt med Tokio Hotel? screamin, don´t jump och 1000 oceans!
23. Vilken högtid gillar du mest? Julen! (skönt att den äntligen är här)
24. Favorit låt att lyssna på när du är ledsen? Don´t jump med Tokio hotel för att det är en sjukt bra text och för att jag älskar Tokio Hotel .
25. Favorit låt att lyssna på när du är glad? Just nu är det nog swedish house mafia's nya antidote!
26. Finns det någon låt som får dig att gråta? Ibland don´t jump med Tokio Hotel..
27. Dina favorit snacks? coca cola om det räknas? Annars sura och salta godisar :)
28. Din bästa egenskap? Att jag kan bjuda på mig själv och att jag vågar ta för mig ;), haha!
29. Din sämsta egenskap? Att jag skit lätt blir sur, arg och förbannad, kallas det humörsvängar? :)
30. Vem var din allra första vän? Lukas Bergström tror jag
31. Skriva brev eller sms? Skriva brev :) men det är ju lättare med sms ;)
32. Ditt favorit brevpapper att skriva på? Sjukt söta små diddle papper!
33. Dina bästa produkter hemma? Mascaran som jag anänder varje dag typ. Annars hudkräm och idomin som gör så min hud håller sig mjuk och fin och inte blir torr samt läpparna.
34. Något du kan tipsa dina läsare om? Om du klämmer en finne på kvällen innan du går och lägger dig kan du kleta på lite tandkräm på finnen, det gör så att finnen drar ihop sig och blir mindre. 
35. Föredrar du helst fast eller bärbar dator? Bärbardator!
36. Örhängen eller halsband? Örhängen!
37. Armband eller ringar? Ringar!
38. Om du bara fick ha kvar ett par skor vilka hade du valt då? mina vita convers´s som jag använder varje dag typ.
39. Vad heter din favorit parfym? Vet faktiskt inte vad den heter xD
40. Hur tror du ditt liv kommer se ut om 10 år? Det har jag ingen aning om men jag tror jag skaffat man och flyttat hemifrån och skaffat jobb! Vi får se!



(när jag och Anna träffades i sommras)♥

Kommentarer
Postat av: Anna (L)

men oj vilken ful bild på mig!!!

varför blir DU alltid så bra på alla bilder antonia?! :( saknar dig jätte mycket gumman<3

2011-12-22 @ 20:36:51
URL: http://annaxelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0