Heldag med maggie!

Hejsan bloggen!

Idag efter skolan så var jag med Magdalena hemma hos mig. Det var typ första gånen hon var hos mig så idag så pratade vi mest och hon kollade lite på mina saker och sånt :). Sen gjorde vi lite olika listor på personer och fotade lite grann så här får ni lite bilder:






Vi bestämmde även att vi skulle börja breväxla med varandra även fast vi träffas varje dag i skolan :DD som hon säger: "breva" hahaha älskling♥♥ Det ska bli super kul så efter detta inlägg så ska jag börja att skicka ett brev till henne så vi kan börja breva xD



Kommentarer
Postat av: alan altonchi

Haha Hej. Börja blogga mer ;) kanske kan göra länk byte då? :)!

2011-12-16 @ 22:28:29
URL: http://shottas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0