I´m back!!

Rubriken talar, haha är tillbaka nu :)! Ni ba: "fan!" haha!

Iallafall så är jag mer än någonsin sugen på att blogga men det har varit ganska mycket läxor och sånt just nu, men man ska inte komma med bortförklarningar, jag vet!
Iallafall så har jag faktiskt inte något att berätta om dagarna jag inte bloggat på, jag har pluggat, shoppat och varit med kompisar. Dessutom har jag köpt allas julklappar nu förutom en kvar till min brorsa, hmm..
 

Sen så har det ju snöat typ 3 mm, eller något sådant en utav dagarna, det var verkligen super kul att vara på skolan då, alla mulade varandra och så sprang man runt och var livrädd på skolgården. Det var typ "killarna mot tjejerna" haha.. Verkligen suuperkul! Hoppas det snöar snart igen :)
Har det snöat hos er läsare? Och vart bor ni isåfall, alltid kul att veta^^


Kommentarer
Postat av: Emma

gött att höra. Hoppas hon vinner imorgon. Men om det inte händer så är hon fortfarande en vinnare i mina ögon :)

2011-12-08 @ 21:18:30
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hos oss har det snöat ganska mycket, nån dm men det regnade idag så nu är det bara en massa slask .

Och ja du vet ju var jag bor (:

Kram!

2011-12-09 @ 16:06:58
URL: http://johannawsjolund.bloggplatsen.se
Postat av: clara-vardag&foto♥

sv:samma här ;)

hehe njaae tror inte det ..

2011-12-09 @ 16:33:39
URL: http://claaraalaarsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0