Julklapps dags!

Hej mina finaste läsare! :)

Nu börjar det bli lite sent på kvällen och det är hög tid för mig att börja slå in mina julklappar till kompisarna :)
Idag så lämnade jag över min första inslagna julklapp till maggie och fick själv en tillbaka som ser ut såhär:

Superfin :) undra vad det kan vara!! :D

Iallafall så ska jag nu gå upp på mitt rum och börja slå in alla mina kompisars julklappar så jag imorgon kan komma som en liten jultomte och lämna lite julklappar :) Det ska verkligen bli mysigt och jag kommer få versta julfeelingen nu :DD



Kommentarer
Postat av: wendela

sv; okaaj :p inte så mycket ;)



vet inte xd

2011-12-15 @ 20:22:56
URL: http://wendelas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0