Lite piggare tjej nu!

Hej sötnosar!

Som ni kanske förstog så fick jag feber och fick vara hemma från skolan i 2 dagar.
Under tiden jag inte bloggat så har det hunnit bli första och andra december vilket innebär adventskalendrar! Nu är det ju helt klart bara roliga dagar kvar tills julafton och jullov eftersom att man får en liten present + chokladbit för varje dag som går! Iår så har jag en chokladkalender och en som kommer från the body shop.


(The body shop kalendern↑) Än så länge har jag bara öppnat nummer "1" och fick ett schampo som doftar super gott! Schampo flaskan är enormt gullig och liten och ser ut såhär↓


Jag tänkte att jag kunde lägga in en bild för varje lucka på vad jag får, men det härär ju för gårdagen och idag har jag inte öppnat "2" än så den läggs antningen upp lite senare idag eller imorrn.

Knasig fakta om adventskalendern: Den som kom på adventskalendern var en mamma som gjorde den till sitt barn som längtade super mycket till julen och tyckte att det var super många dagar kvar tills julafton. Då den första december började mamman ge pojken en kaka för varje dag som gick och då tyckte inte pojken att det var så långt tills julafton längre.


Kommentarer
Postat av: wendela

sv; tack sötnos!

jag bor i värmland, vart bor du då?<3

2011-12-02 @ 20:44:23
URL: http://wendelas.webblogg.se/
Postat av: wendela

sv; åkaj :D<3

2011-12-03 @ 19:37:08
URL: http://wendelas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0