Mini shopping med Nelly!

Hej hej bloggen! :)

Idag efter skolan så åkte jag till Nelly och vi åkte sedan vidare till port 73 (en galleria). Jag köpte den sista julklappen till min vän Olivia för hon går bara i skolan imorgon och i övermorgon, sen åker hon till Thailand och firar jul där (avundsjuk) så idag skyndade jag mig med att bli klar med den :).
Dessutom köpte jag ett rött läppstift till mig själv för bara 15:- i affären "in och finn". Det finns super billigt men bra smink där så om ni vill göra ett kap så är det bara att åka dit och shoppa erat smink :).

Bild på det röda läppstiftet


Tänkte även visa upp mina nya jeans som jag fick från mamma :) De kommer från GinaTricot och kostade 199:- ser ut såhär:


Nu ska jag göra lite fler bildinlägg och träna lite läxa tills imorrn och sedan blir det antagligen teve :D haha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0