Stan!

Hellu alla fina människor!
Idag när jag kollade ut så möttes jag av tjock (iaf ganska) vit snö. Guud vad glad jag blev. När jag senare kom till skolan så var jag sjukt sprallig och hade lite snöbollskrig med några tjejer i klassen. Dagen började alltså bra :)



... Men (haha tänker på han i let´s dance) sen skulle vi till skansen där det snöade blötsnö på marken var det massor av slask och rinnande vatten och svin kallt. Mina uggs blev blöta på en gång och mitt humör blev allt sämre och sämre ju längre tid vi var där. Dessutom skulle vi till stan efteråt.

En liten häst på skansen :)

Så ja, resten kan ni ju tänka er! En skitsur Antonia med blöta, kalla fötter som sagta men säkert blev lite gladare med hjälp av sina underbara kompisar :). Jag köpte iaf inget när vi var där men oj oj oj vilka snygga skinnbrallor jag hittade! De satt som en smäck men kostade 600:- så kunde tyvärr inte köpa dom, önskar mig iaf dom i julklapp. Fyfan vad bra dom satt alltså, ville inte släppa taget :( haha! Ja och nu ska jag väl snart gå och lägga mig, messar antagligen en stund innan ;), puss!


Jag o mina älskade vänner, Ellen, nelly och maggie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0