Dagen har bjudit på många saker!

Hejsan käraste bloggen!♥

Denna dag har kännts oändligt lång för mig, kanske har jag gjort mycket? det tror jag!
 På skolan hände väl kanske inget särskillt förutom att vi körde innebandy på idrotten. Fan vad jag saknar tiden då jag gick på innebandy, att kampa om en boll känns aldrig lika kul som i innebandy.. Hur som helst så hade vi matteprov idag också, känndes som att det gick hyfsat bra iallafall :D.

      

Aww :') gullig bild^^

Efter skolan så åkte jag och Ellen hem till Ellen vart jag träffade hennes orm Allis. Så himla söt så det inte finns! Jag trodde absolut inte att jag skulle ha ett så stort hjärta för en orm men idag var det nästan sorgligt att sätta in henne i hennes bur efter att ha kelat med henne. Jag satt typ och kollade hur hon kringlade sig in i buren och satt där i typ 5 minuter och bara kollade på den liggande lilla varelsen. Hon är en majsorm på 1.30 m men väldigt smal.

Efter besöket hos Ellojs så drog jag och mamma iväg till min mormor och åt middag där. Mycket trevligt hade vi och sen kollade jag lite på teve.

Imorgon blir det en slapp dag i skolan för då ska vi bara åka och simma med klassen, känns skönt! Pussar!
Nu bjuder jag på en döds skön bild på Loke↓



hahaha sötnosen där va, loke charmtroll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0