Go'kväll folket!!

Vad händer där ute? Här hemma hos mig sitter jag och tcknar lite, försöker komma på lite saker att skriva om på bloggen och sånt. Snart blir det väl idol för er alla, har jag rätt? :)

Jag ska iaf fortsätta med min berättelse :) Det är sjukt kul och inspererande att skriva en egen berättelse. Man får bestämma olikas personligheter helt och hållet oh styra över en helt ny värld. Man kommer på saker man själv kan ha andvändning av osv. Älskar det!





2 halvgammla bilder på mig :)

Kommentarer
Postat av: linn'

sv; Hej bestizfestiz! Vi kan tyvärr inte vara imorgon för jag och Isabella ska nämligen på bio klockan 6 och vi ska gå på stan innan och sånt och äta där och allt :( En annan gång!? :/<3333333333333333333333333333

2011-11-18 @ 20:05:47
URL: http://linnswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0