Hej sötnosar!

Jag vet att jag inte har bloggat på ganska länge och jag skulle kunna som de flesta andra sitta och göra ett inlägg där jag ber om förlåtelse och lovar att aldrig göra så igen, men oftas så gör man det igen, och ingen läser ju inlägget ändå!

Hur som helst så kan jag ju glädja er med att berätta att det faktiskt inte hänt något alls speciellt de här 2 dagarna. Mest pulgg och fotboll med kompisarna efter skolan. 

För er som gillar mode, skönhet och sånt så tänkte jag också berätta att jag håller på med ett litet "projekt". Jag ska göra ett inlägg så småning om som kommer att handla om håruppsättningar och frisyrer. Jag tänkte göra dom på mig själv, fota och skriva hur jag gör dom! Ni som gillar sånt får hålla ögonen öppna för jag vet inte riktigt när jag blir klar eftersom att jag måste få lite insperation först ;).   



Om ni har några önskemål om vad jag skulle kunna blogga om eller lägga upp så är det bara att säga till eftersom att jag vill att ni ska bli nöjda! puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0