Hejhej bloggen! ^^

Satt just och funderade på vad jag skulle skriva på bloggen idag och då lite random så började jag tänka och fråga mig själv, Vad skriver man om på sin blogg?
Det först som kom upp var: " Man skriver om sin dag". Men det är just sådanna bloggar som jag tycker är tråkiga och sutar läsa, visst ska man ju inte skita helt i det heller men ja.. man bör förmodligen få in lite annat också, typ personlighet!

Då var min nästa tanke, hur fan gör man sin blogg personlig då? Ska man skriva på sin blogg som om den våre ens dagbok? För i dagboken kan man ju skriva rätt så mycket personliga saker..och en del pinsama xd..



Idag hände inget speciellt som jag kan skriva om utan nu ska jag iprincip bara äta middag, träna läxa (igen) -.-  så det kan hända att detta blir ända o sista inlägget idag!
Förresten, igår så hade jag, Ellen och Nelly "pluggträff". Vi köpte godis och hade en klocka på bordet, sen så satte vi timer på klockan så den ringde var 30 minut och om vi jobbat då fick vi ta en godis :) Funkade bra men hann ändå inte jobba lika mycket som tänkt! Vi var hos Nelly!

     

Lite bilder sen "pluggträffen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0