Julklappstips!

Som vi alla vet så börjar julen närma sig nu, och vad får man då inte glömma?
- Pepparkakorna & lussebullarna, såklart!
Nej jag bara skojar! (fast dom är ju viktiga) Men just nu syftar jag på julklapparna.

Ibland kan det vara skönt att börja planera/köpa julklapparna lite för tidigt än vanligt så här kommer lite julklappstips!

JULKLAPPSTIPS TILL MAMMOR-


en skön kroppskräm som har 2 olika konsistenser, en för torr hy och en för extra torr hy. Det finns 4 olika dofter att välja bland. THE BODY SHOP-185:-

JULKLAPPSTIPS TILL PAPPOR-

Kalsonger brukar kännas som ett säkert kast som julklapp till en pappa, dessa finns i svart och vitt DRESSMANN-99:-

JULKLAPPSTIPS TILL STOREBRORSAN-



En väldoftande deo som man vet att ens brorsa gillar brukar gå hem! Dom vill ju oftast inte slösa sina pengar på deos, utan spel.. haha KICKS-115:-

JULKLAPPSTIPS TILL STORESYRRAN-



Till en storasyster så kan det passa fint med ett presentkort med pengar på hennes favorit affär. Det bästa är att man väljer hur mycket pengar man vill ge själv ;)

JULKLAPPSTIPS TILL LILLASYRRAN-



pet shop'sen brukar vara popurlära när man var en liten liten flicka. För detta "set" 100:- BR-leksaker

JULKLAPPSTIPS TILL LILLEBRORSAN-



Lego tycker jag verkar vara en väldigt kul sak för killar i den yngre åldern. BR-LEKSAKER 60:-

JULKLAPPSTIPS TILL TJEJKOMPISEN-



En tjejkompis brukar bli glad för det mesta, vad man än ger så det är bara att tänka: "vad hade jag blivit glad över?" GINATRICOT 149:-

En fråga till er läsare.. Är det roligare att GE eller FÅ?? :)


Kommentarer
Postat av: linn'

Alltså både och typ tycker jag, fast ändå kanske att ge ^^ Det är kul att se hur personen reagerar och så, och sedan är det himla mysigt att gå runt och titta på julklappar! Vad tycker du själv? :)<333333333333333333333333333333333

2011-11-08 @ 21:15:41
URL: http://linnswe.blogg.se/
Postat av: linn'

sv; Alltså tyvärr men jag kan inte imorgon :( Slutar 15.00 och sedan ska jag hem och packa smått för vi ska sova hos min farmor för pappa och Veronica ska till USA, kanske kommer kunna träffas en snabbis eller så men då kanske det blir lika stressigt som sist? :/ Det är ju ditt val, men för min del spelar det inte någon roll isf<33333333333333333333333333333 saknardej ;*

2011-11-08 @ 21:17:10
URL: http://linnswe.blogg.se/
Postat av: linn'

sv; Jo det är klart vi kan! Men ring mig när du slutat då? Fast juste, vet inte om dom kommer vara hemma då? Men jaja, we'll see. Men somsagt ring när du slutar, puss ;*<3333333333333333333333333333333

okej btw :)

2011-11-08 @ 22:14:04
URL: http://linnswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0