"Lev varje dag som om den vore din sista"

Hejsan! Hur har dagen varit?

Min har varit lite knäpp men rolig :).

Efter skolan så bestämmde jag, ellen och nelly oss för att vi skulle vara hemma hos Ellen och träffa hennes nya husdjur (en orm!!) men istället så sa vi att vi skulle passa lite med en fotboll utomhus vart det var svalt och skönt (vi hade just springit runt innomhus och kört kull med ganska många) Så ja, då står vi och passar bollarna hit och dit.

Efter ett tag när det börjar mörkna så börjar vi gå mot ellen men helt plötsligt sätter vi oss ner på marken. Jag sitter på min mapp, nelly rakt på marken och ellen på hennes fotboll. Helt spontant bara sitter vi där och börjar prata om allt mellan himmel och jord.
När man tänker tillbaka till det så känns det ju helt puckat, typ sjukt att 3 tjejer bara sitter utomhus vid en skola i mörkret och skrattar högljutt och ogenerat (det kom ju ganska mkt folk som gick förbi oss).  Men när man faktiskt satt där mot den kalla marken känndes allt så verkligt, det var som att vi var i "nuet" och man tänkte inte ens på jobbiga saker. Allt var möjligt liksom.
Hahah! nu sitter ni och läser detta och ba: "va? wtf, Kbry?" så ska väl antagligen sluta skriva, hihi!

Det blev iaf så att ingen av oss var med varandra hemma hos någon, men detta var mycket bättre, även om det känndes konstigt i början.

Ett citat som jag tänkte och funderade på idag: "Lev varje dag som om den vore din sista"



Mina söta tjejor som jag tillbringade dagen med :)

Kommentarer
Postat av: linn'

sv; Snuttis! Klart vi kan, jo det hade varit fettkul! :) När slutar du? Jag slutar klockan 3 och sedan tar det kanske 20 minuter hem :) Vi kan väl ringa varandra när vi slutar? Älskar dig obeskrivligt mycket bästisfästis, du betyder asmycket för mig<3333333333333333333333333333333333333333333333 ;*

2011-11-09 @ 20:17:26
URL: http://linnswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0