Mycket flumm, hög dunkande thecno musik och fniss!

För en timme sedan kom jag hem från Linn. Det var verkligen bäst där!! Vi hade sjukt kul och jag är super lycklig över att vi bor så nära varandra!

Som sagt så körde vi wii maraton och det var sjukt kul. Först så hittade vi inga wii spel för Linns brorsa hade tagit med sig dom till hennes mamma så vi blev fett ledsna, men sen så hittade vi ett wii spel som var "i spelaren". Vi blev jätteglada och flummiga och det var då vår kväll startade, hög thecno musik stog på vår lista också.

Tyvärr glömde jag min kamera hemma men ni kan ju tänka er själva 2 galna tjejer som står och vevar med 2 olika fjärrkontroller som vi kallar "fjärren" . Haha... längtar redan tills nästa vardagskväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0