Personligen ledig imorgon!

Imorgon så kommer jag vara ledig hela dagen från skola... jag ska på begravning.
Skönt att slippa skolan en dag, men inte för någon kul andledning..
Slut om begravningar..död...borta..snacket...!

Imorgon ska jag även träffa min bästisfestis efter begravningen och då ska vi köra Wii maraton. Det ska bli super skojjigt och jag ska ta med mig kamera + en chips påse (om jag hittar någon). Sen ska vi köra myys hela kvällen eftersom att vi bor så nära ändå. Skönt efter att ha varit på begravning.
Jag ska även kolla med henne om vi kan börja småfixa med min header osv. Vi ser!




Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

ja verkligen <3



åh vad trist, begravningar är aldrig något kul =/

2011-11-09 @ 20:58:06
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0