Så här matchar jag mina kläder!

Hejsan! Tänkte göra ett inlägg och visa hur jag matchar:
♥ Fladdriga tröjan
♥ Shortsen
♥ "party"brallan
♥ Shortan
♥ Klänningen
♥ cykelbyxorna
♥ midjekiolen

Man kan även använda dessa bilder som en veckoplanering på olika outfits :)


♥ Fladdriga tröjan

Den fladdriga svarta tröjan älskar jag att matcha med blåa jeans shorts. Jag tycker färgerna passar till varandra och det är även snyggt att ha instoppat. Höga klackar höjer upp outfiten!

♥ Shortsen

De höga midjeshortsen är snygga till något tajt och lättsamt upptill. Därför passar den vita t-shirten utmärkt. Stoppa in t-shirten i shortsen för att framhäva midjeshortsen och lägg till ett bälte så alla blickar dras till shortsen. Söta höga skor är pricken över i.et!

♥ "party"brallan

Partybrallan är ganska stor och fluffig så då är det snyggt att ha ett tajt vitt linne övertill. Stoppa in linnet under byxan för att få fram den bästa sidan från byxorna. Satsa på ett brunt bälte som passar snyggt till vitt och svart, och låt byxorna glänsa genom att ta ett par diskreta tygskor till.

♥ Shortan

(förlåt för suddig bild) Stora over sizade shortor är snyggast till tajta stuprörs byxor. Hitta en färg som matchar shortan och bryt konturerna med ett par stora fluffiga ugs i nyans lik din shorta.

♥ Klänningen

Klänningen är lätt matchad. Ta fram tygskorna igen men snöra inte åt dom, låt dom se lite coola ut medans din klänning får uppmärksamheten. En enkel snygg, cool men elegant outfit till sommaren!

♥ cykelbyxorna

De svarta cykelbyxorna matchar du med en vit blus instoppat. För att bygga upp outfiten kan du testa med ett par färgstarka skor med klack till.

♥ midjekiolen

Midjekjolen matchas bäst med olika linnen som är lite fladdriga. Välj linnen som har det lilla extra, det vill säga inte helt vanliga enfärgade linnen. Kör på instoppat och matcha sedan skor i samma färg som linnet!


Det var några utav mina outfit's, hoppas dom inspererade!

Kommentarer
Postat av: linn'

Det här inlägget var fett bra! Gör något mer liknande någon mer gång! :) Puss!<3

2011-11-19 @ 20:56:24
URL: http://linnswe.blogg.se/
Postat av: En person som är dålig på att matcha

Jättebra inlägg och du matchar så otroligt bra!! :D

Jag älskar skorna du har när du matchar shortsen ♥!

Tittade just in på din blogg och tycker redan att den är till stor hjälp och en bra inspiration! :3

Ha det bra! kram

2012-05-28 @ 22:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0