Shopping sugen!

Hejsan sötnosar!

Idag vet jag inte vad dagen bjuder på men jag hoppas jag och mamma drar väg och shoppar eftersom att jag är sjukt shoppingsugen! Just nu är jag mest sugen på kjolar konstigt nog. Brukar inte gilla kiolar så mycket men just nu känns det helt rätt! Jag tänker mig en svart midjekiol som sitter tajt upptill men sen lite "vippig" nertill, tillsammans med svarta strumpbyxor till högak klackar!! Något lätt som över del och sen vågit hår. Fint nu till jul!

Näjj mn nu ska jag avsluta detta inlägg för jag hör hur det spelas julmusik nerifrån, går inte att beskriva den mysiga kännslan! Pussar och hoppas ni får en fin dag!♥


Kommentarer
Postat av: sanna

Kikar in och önskar dig en trevlig

& mysig 1.a advent. :)



Kram!

2011-11-27 @ 12:14:41
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0