Tillbringade lite av dagen med min käre vän Ellen!

Och sjukt kul var det också! Först så var det ju tänkt att vi skulle åka till stan och lite senare möta upp mamma där men istället blev vi kvar hemma hos mig, åt lussebullar och fikade lite. Spontana som vi är började vi pyssla lite julmys som såklart inte blev klart :D haha.


Ellens söta :)↑



Min :)↑



Nu har sötingen gått hem för dagen men vi träffas antagligen snart igen, egentligen ville vi sova över med det gick inte :(

Btw.. Nu har jag 2 frågor till mina underbara läsare!
1. Tycker ni att jag borde börja lägga upp outfit bilder igen?
2. Brukar ni alltid läsa Rubriken före själva inlägget?

Kommentarer
Postat av: linn'

1. Ja det borde du!

2. Yes, hihi!



Bestizfestiz jag saknar dej! <3

2011-11-16 @ 23:07:17
URL: http://linnswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0