Uppdatera i bloggen!

Nu tycker jag att det är dags för mig att börja uppdatera lite här i bloggen. Jag känner själv hur tråkiga, ointressanta och helt oinspererande inlägg jag gör hela tiden. Jag skriver liksom samma saker varje dag.
Och när jag väl börjar skriva sånna där tråkiga inlägg så börjar jag skriva färre inlägg för att jag också uttråkas.

Så nu hade jag tänkt att jag till att börja med ska kontakta Linn Skoglund  och fråga henne ifall hon har tid och lust att hjälpa mig med själva utseéndet på bloggen, alltså header, design osv.

Och tills dess så ska jag klura lite på bra saker att skriva om på bloggen så inte allt bara handlar om vad jag gjort efter skolan. Mitt mål blir att jag ska försöka insperera mina läsare så mycket så möjligt så att dom loggar in så ofta och mycket som möjligt.



Ett tips till er (som ni kanske redan "lärt er") - "Ofta så sätter man krav på sig själv just när man börjar blogga, alltså att man måste skriva minst 6 st inlägg pär dag (tex.) . Men jag tror inte det spelar så stor roll hur mycket man bloggar, utan om vad man bloggar om. Om man bara försöker få ner så många ord som möjligt på sina inlägg för att läsarna ska få något att läsa om så tycker jag personligen att man ska välja ord med kärlek och inte bara skriva för att man "måste". Gör din blogg personlig, gör den till en del av dig så kommer det bli mer intressant att läsa och då får man ju fler och gladare läsare. Försök inte att bara kopiera andras inlägg utan gör dina till dina egna istället."
Själv har jag lite problem med just det↑ men ska alltså nu börja min kamp! Jag ska försöka fota lite mer så ni får med bilder i inläggen! Och så ska jag komma på lite fler saker så småning om!



Men annars , har ni något ni absolut skulle vilja att jag ska börja blogga om, eller lägga upp?
Pussar till alla er som årkat läsa hit ner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0