Gott och blandat nu då! ^^'

Helluu mina babes!♥

Är sjukt glad över att det är Lördagkväll! Mamma har just beställt hem pizza och det blir antagligen film nu till kvällen. Tycker jag är fett med cill, hihi! Dessutom har mammsen bäddat rent i min säng nu. Kan knappt förklara kännslan man får när man är nyduschad och dyker ner i ett varmt nydoftande täcke.


Åhh, vil sova nuu! Fast inte än..haha!

Juste! På skolan så har jag ju träslöjd när vi har slöjd och nu är jag äntligen klar med min smyckes tavla. Jag har hållt på med den länge och blev rätt så nöjd med den faktiskt, ovanligtvis.. Så nu har jag tagit en bild så ni kan få se resultatet ni också :)


Vad tycks? :)

Nej men nu så ska jag gå ner till vardagsrummet och vara lite social mot resten i familjen och se vad vi ska göra! Om något speciellt händer så skyndar jag mig till datorn och delar med mig av det till er såklart! Annars kanske vi hörs och om inte får ni ha en jättebra fortsatt kväll allihopa!!


Bild tagen idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0