Varför ska idol bytas ut? Man får ju ångest och tvingar sig själv att titta!

Hallå hallå! Just nu så tittar jag på idol som så många andra gör. Det är ju sista året med idol nu och det känns ganska deprimerande! Varför ska idol bytas ? Man får ju ångest och tvingar sig själv att titta nu istället!

Senare ikväll så ska jag sova över med nelly, kanske ellen, kanske maggie. Det ska bli jätte roligt och jag hoppas på lite flumm också :D. Hoppas vi dansar runt och hoppar omkring som om vi vore 5 år igen, det är sådant jag kallar glädje :).


Förresten! Är det någon av er läsare som vet hur man gör tidinställa inlägg? Skulle nämligen ha andvänding av den kunskapen tror jag :) Hihi.



Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag vet kan visa? :) <3333

2011-11-12 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0