detta läste du heelt i onödan, Förlåt!

Shuu bree :) what´s up?

Sitter här i min stol och fick himla lust att bloggeli blogga ;) haha!
Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan (förrutom att Maggie trillade i lera 2 gånger^^) så det behöver jag inte berätta något om.

Annars skulle jag bara säga att jag är jättesugen på en ny header + design (stavning) till bloggen och hoppas att min käre vän Linn skulle kunna hjälpa mig någon dag :) haha!

Nej men nu så ska jag gå ner och hjälpa min fina mamma att göra chokladbollsspindlar som hon ska ha med till jobbet imorgon, visar bild resultat senare.

(eftersom jag inte har några nya bilder så kommer bilder på några outfits jag haft under denna vecka)
MÅNDAG:


tröja + jeans= GinaTricot
TISDAG:


Tröja- Lindex
Jeans-GinaTricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0