Så jävla fult!

Hej allesammans! Tänkte dela med mig av min och nellys lilla historia!
Låter kanske inte jättekul men omg vad vi garvade! :D

Som sagt så åkte jag och Nelly på stan idag. Men sen när vi skulle hem så satt vi där i tunnelbanan och var sit flummiga, alltså helt sjukt flummiga! Vi garavade åt ingenting och skrek och höll på.. Helt plötslgt så började vi snacka om Phinias och Pherb (haha, bra program!!) och glömde helt var vi var och vart vi var på väg.

Sen kollar jag upp lite diskret och ser medans jag hör hur "berättarrösten" i tunnelbanan säger: "Nästa, och någon skit jag inte hört förut" Och jag ba: Nej, shit! Vi har åkt för långt, vi går av här! Till Nelly. Hon ba: Nej, snart kommer gullmars jag lovar" Och så åker vi en station till t något cp ställe. Vi går av, vet inte var vi är, ringer hem medans vi garvar skiiit mkt.

Så höll vi på med att gå av och på i en halvtimme, asso OMG! låter fett med tråk men ni skulle vart med! Det var så jävla kul, och vårt flum fortsatte i bussen sen! Önskade att vi kunde sova över, haha, men vad hade hänt då liksom? 

 

Nej men nu ska jag göra ett nytt inlägg och visa vad jag shoppade :)

Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag tycker det var kulit tycker du det var kulit? * du får gärna göra ett inlägg och svara på frågan så du verkar populär! Hahahah bästa! :D eller ne vår hår humor kommer alltid va bäst <333333

2011-10-02 @ 22:11:48
Postat av: Anonym

Jag tycker det var kulit tycker du det var kulit? * du får gärna göra ett inlägg och svara på frågan så du verkar populär! Hahahah bästa! :D eller ne vår hår humor kommer alltid va bäst <333333

2011-10-02 @ 22:13:12
Postat av: Nelly

Vi hade kanske vaknat upp med magrutor! Vem vet? :) <3333333333

2011-10-02 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0