Till Johanna Wsetin Sjölund!

Det här inlägget vill jag rikta till min bästa brevvän Johanna :)!
Igår pratade hon och jag, eller ja chatta/smsa och då pratade vi bland annat om våra första brev till varandra när vi var små, och när vi fick träffas i sommar! Jag hade otroligt kul av att bara sitta där med min dator och kolla på en skärm som visar små bokstäver som bildar ord. Hur kul kan det vara liksom? Men jag hade sjukt roligt av bara det. Då började jag tänka att om det är så kul att få se vad hon skriver, tänk då att få stå där bredvid henne igen, höra när hon pratar, se när hon ler, och skratta med henne om minnena! Hur bra hade inte det varit!!?

Fast än jag bara har träffat denna underbara person en gång (fast ja, 2 dagar) så betyder hon guld för mig! Hon är en av mina bästavänner som jag älskar STORT! Jag kommer alltid älska dig och fortsätta skriva brev med dig! Jag lovar, alltså helt serri så kommer jag sitta där som 78 åring med ett brevpapper i min famn och en penna i min hand, hihi! Och det här är ju bara början, det började 2007 med breven och det fortsatte i Juni 2011 när vi fick träffa varandra. Snart när vi träffats många fler gånger (vilket vi kommer) så kan det bli att vi åker över till varandra över en helg! Jag ser framemot att få följa detta :). För Johanna! Du är den bästa som finns! ♥



ÄLSKAR DIG UNDERBARA MÄNNISKA!!♥♥''

Kolla in denna fina tjejs blogg: http://johannawsjolund.bloggplatsen.se

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

Blir så otroligt rörd ! Du betyder så otroligt mycket! Jag älskar dig vännen! ;*****<3

2011-10-02 @ 21:52:19
URL: http://Johannawsjolund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0