Trött!

Hejsan alla!
Till att börja med så vill jag bara be om ursekt för att jag bloggar så lite och "oregelbundet". Det är något jag ska försöka bättra med min blogg.

Annars så måste jag bara berätta en suuper rolig grej!!
Igår så träffade jag och Ellen Linn och Rebecka och vi var hemma hos Linn, då så frågade Rebecka om vi ville följa med henne och fotas hos någon foto grej vart vi kommer bli makeade (sminkade) och så kommer dom fixa ens hår.
Det ska bli super roligt! Det blir jag, Linn och Rebecka (ellen kunde inte) och vi är super taggade, vi vill dit nu, nu, NU ;)!

Haha mer om det sen när dagen väl kommer... 

Nu kommer lite foton som vi 4 tog på varandra igår :) Pusspuss!























thaha :) Älskar er tjejor!


Kommentarer
Postat av: linn'

Kunde inte Ellen? :(<33333333333333333333333333333



puss älskardej ;*

2011-10-27 @ 07:13:48
URL: http://linnswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0