Veckans bilder!

Måndag:

Min söta vän Ellen! Denna dag var jag med kompisar och därför tyckte jag att detta passade bra :)

Tisdag:

Resultatet på mina naglar, hade dom på mig första gången på Tisdagen :)

Onsdag:

Denna dag så var jag och några andra hos Ellen och satt med när Elin fick sina naglar gjorda hos Ellens mamma, riktigt fina!

Torsdag:

Denna dag så gjorde jag inget särskillt och tog därför bara kort på min outfit, ;)

Fredag:

På fredagen så bakade jag chokladbollar till hela familjen.. fast blev mest jag som åt upp dom^^

Lördag:

Jag och mamma var på stan och köpte varsin smoothe (stavning) från gallerian, helt klart tummen upp för dom!!

Söndag:

Igår satt jag och läste igenom min blogg typ och så mitt i allt så kommer jag på att jag inte tagit några bilder än så då knäpper jag kort på min skärm :D

Det var allt för denna vecka, ses nästa måndag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0