Blogglust!

Alltså shit vilken blogglust jag har på något sätt, känns som att jag vill skriva skit mycket, men då blir det ju så jobbigt att läsa... Dessutom vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om.

Jag hade iaf tänkt att jag skulle skriva på min berättelse lite och då fick jag en lite sjuk idé men jag tänkte att jag kanske kunde göra en random blogg sen när berättesen är klar och så kan jag lägga in hela berättelsen på den bloggen så ni får läsa den... Hur som helst tar det ju ett bra tag innan den är klar så både ni och jag hinner ju fundera på det :)

Puss iaf!!♥


Kommentarer
Postat av: Nelly

Jag tycker de ä en skitbra

Ide :) <3333

2011-09-18 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0