En sån där: "idag har jag ingen lust att blogga" dag!

Hej allihopa!
Ja som ni kan läsa på rubriken så är denna dag ingen bloggis dag för mig. Jag kan iaf berätta om vad som hände igår :)

Det blev tillslut så att jag åkte till Ikea och köpte en filt och en grej till garderoben. Efter det så åkte jag tilll Ellen och sov över där med henne, Nelly och Hedvig. Juste, haha jag höll på att slå ut en tand, var skit läskigt!!
Btw.. Ja vi kollade typ på film mest.

Nästa dag (alltså idag) så vaknade jag och Nelly tidigt och kollade på King Kong och började såklart att gråta. Efter det så åkte vi iväg och kollade på ellens dansträning, hon är riktigt duktig! Efter det åkte jag till min mormor och firade henne med tårta och grejjor och nu sitter jag här hemma och skriver ett inlägg som ingen kommer orka läsa ;) haha!

Ja, det var väl typ det! Nu ska jag gå ner och hjälpa till med maten och träna på matteprovet som vi har imorgon, suck!



(grejjerna jag köpte från Ikea)

Kommentarer
Postat av: linn'

JAG LÄSTE :D<33333333333333

2011-09-25 @ 18:54:09
URL: http://looppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0