Failad modeblogg? -Ja! Jag är här..

Haha, tänk att detta skulle bli en modeblogg enligt mina egna planer.. istället blev det en helt vanlig svensson blogg efter ett tag, det konstiga är att jag inte själv minns när jag börjde riktigt...
                                                                                                                                                                      

Hur som helst så blir det Hollywoodfruarna och idol för mig idag/snart , OCH igår när jag kollade på Idol så står det ju alltid; " I nästa avsnitt" och så visar dom en liten snutt av vad som kommer i nästa avsnitt och då så var det en sjuukt snygg kille med (vad jag kan minnas), vet tyvärr inte vad han heter men tror han Alexander Bard blir typ kär i honom iaf..
 ni kan ju kolla ifall ni ser honom om ni ska kolla på det x))♥  Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0