Gorgontrött!

Shit vad trött jag var idag när jag vaknade, ville helst inte gå upp, men så började jag tänka på freddie och så var jag pigg... Jobbigt!?

BTW nu ska jag kolla runt lite på datorn och sen ska jag väll så småning om börja dra mig till spegeln och fixa mig. Jag ska även träna lite på spanskan -.-
Idag blir det annars att slagga hos Ellen och Linn och Maggie ska också sova över (men vet inte riktigt om maggie ska) Vi ska iaf kolla på terror på elm street och det blir ju FET nice ;)

Jag hör av mig! Pusspuss...

Ps! Linn jag slutade kvart över 3 bara så du vet :)



Minnen, saknar er sjukt!!♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknar er till 1000! ;* <3

2011-09-09 @ 19:37:58
URL: http://johannawsjolund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0