Inte så mycket bloggning!

Hejsan, tänkte bara meddela lite snabbt att jag inte kommer blogga så mycket mer idag, blir säkert något till inlägg men nu på ett tag blir det inget!

Varför? Jo för jag måste städa -__-  för min farmor och farfar kommer och hälsar på hos oss imorrn och dom kommer ända ifrån Kiruna! Just därför!

Men annars hade jag väl egentligen inget mer att skriva om här på bloggen, fick bara en idé från Linn då hon hade kommenterat något om: "du kan väl ta och göra en stor bildbomb med bilder från månaden" på ett inlägg där jag bad er berätta om vad ni skulle vilja att jag skrev om.. och då tänkte jag såhär:

Jag kan ta en bild varje dag i en vecka och sen när veckan är slut så gör jag ett inlägg med veckans 7 bilder! Det kan ju vara vad som helst för bilder, bara dom är tagna den veckan, vad tycker ni om det? Pussar!





Haha, nu har ni något att roa er med↑ tills nästa gång jag bloggar ;) haha!

Kommentarer
Postat av: linn'

Det låter super :)<3

2011-09-26 @ 22:11:15
URL: http://looppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0