Nytt rum snart..

Halli hallå!
Just nu eller ja idag och igår så håller jag och min mamma på med mitt nya rum, alltså monterar upp min nya säng och monterar ner den andra osv.. Tyvärr är allt verkligen inte klart än, jag har i princip bara fått upp min nya säng och fått bort den andra :D.

Alltså får ni lite bilder nu där vi monterar upp och sånt men sen om kanske någon vecka får ni bilder på hela alltet hur det blev och ja lite sånt ;)





Alla mina saker från förra sängen hamnade här x)↑





 Här sov jag en natt på en madrass x)




Och nu är sängen klar :) med mitt skrivbors under ;)( jag vet att det är stökigt)



Glad cheyy :)


Kommentarer
Postat av: linn'

Gud vad fint det vart :) Måste få komma till dig i veckan och få se deeeee :D

Men bara så du vet kan jag inte svara på sms, kan varken ta emot eller skicka :( Min mobil är jättekonstig så vi ska lägga in den på lagning, så nu vet du, ifall du kanske försökt messa men jag har inte svarat? Vet inte om du har men jaja :p

Juste, kan inte vi dra och shoppa nån dag i veckan? Behöver verkligen nyaaaa kläder :) Hör av dig, ring typ! Puss :)<3333333333333333333333333333333333

2011-09-04 @ 20:02:25
URL: http://looppans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0