Orientering imorgon!

Hejsan! Imorgon blir det orientering en hel dag (som sagt) och i vanliga fall borde jag vara sjuuukt deprimerad just nu men tvärt om, jag är lite glad över det eftersom att jag och Ellen ska springa med Elin och Natta och dom är grymma på orientering! Så det ser vi fram emot!

Sen när man får dra hem så tänkte jag och Ellen stanna i centrum och shoppa lite :) Själv tänkte jag inhandla dom första julklapparna xdd hahah! Vi får väl se hur det blir men ser iaf fram emot det också!



Haha :):):):)

Kommentarer
Postat av: stina, therese, evelina

vinn en ear cuff på våran blogg! Var med och tävla om du vill :)



2011-09-21 @ 18:16:09
URL: http://vitree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0