Någon mer än jag som är less på snön?

Nu är jag fan riktigt less på snön som ligger på marken. Och kan det inte sluta snöa? Efter nyårsafton ska det inte finnas snö och iår kom det ju inge snö på julafton eller nyårsafton utan efter det hela. Va fan? Nu vill jag ju ha sommar!!
Usch blir förbannad, orkar inte ha det kallt, blött och vitt längre, vill ha grönt gräs på marken och varm sol med klarblå himel. Någon som håller med? Och kan inte vintern slängas ut och våren komma in?

Jaja, ska inte klaga något mer här på bloggen. Fick bara ett lite psykfall när jag kollade ut..

Visst kan vintern vara mysig... till en början!!

Kommentarer
Postat av: Malin-fick en blodpropp

Hej finis! Hoppas du har haft en jättebra helg! Puss!

2012-01-15 @ 15:01:53
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: Malin-fick en blodpropp

Hej finis! Hoppas du har haft en jättebra helg! Puss!

2012-01-15 @ 16:44:51
URL: http://mavalina.blogg.se/
Postat av: Linnea

Håller med!!!! Såå less på det! 2,5 meter snö här nere! :C



svar på dina 3 snabba:

1. Samma svar som du.'

2. snäl kompis. Vist det kan vara kul med roliga kompisar som man bara träffar för att ha kul o typ festa men det är dom som är snälla och bryr sig som är viktigast!

3.helsvarta tights



3snabba till dig:



1. du har 10 000 att såendera på vad som hälst. Kläder elr skor?

2. wordfeud elr angry birds

3. helt perfekt elr lite rufsigt hår?

2012-01-15 @ 17:42:50
URL: http://fabulousfashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0