Antonia svarar!

Linnea (från umeå) om 5 tips till er som bloggar!:

Asså guuud vad fint ditt hår ät på den där bilden!!!!! vad använde du för locktång? och om du inte använde locktång vad gjorde du??? Du är supersöt! =) Saknar dig Kramis Linnea

Antonia svarar:
Till att börja med, tack så hemskt mycket, blir superglad av komplimanger :)
Jag använde min kompis Nellys locktång som man kan se lite otydligt på bilden (hon lockar håret med den).
Jag vet tyvärr inte vad den heter men det är en korkskruvar locktong iallafall och det jag gjorde var att locka upp en lock (så att det blir en korkskruv) men sen släpper jag ut locken efter ca 10 sek så locken inte blir så synlig!
Pusspuss, saknar dig med och tack för din kommentar :)♥


Läs inlägget för att få veta hur jag gjorde dessa lockar :)


Kommentarer
Postat av: wendela

sv; jepp <3

2011-12-11 @ 21:32:40
URL: http://wendelas.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej!:)

Gud vad söt och fin du är:)<3

Jättefint hår:)<33



Saknar dig<3 vi borde ses snart?:)<3

2011-12-12 @ 15:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0